An extra day in my favorite city



Hello there!

I told you yesterday that instead of going straight home after my training, I was going to explore my favourite city a bit more. And for those who guessed Madrid, you were right!

After my visit in November, I couldn't wait to come back. Yesterday, I went to some places we hadn't visited the first time because we didn't have enough time. Today, I went to see the things I had already seen but wanted to see again (almost everything actually).

Instead of going to a musical like last time, I went to the cinema. They were playing Close by Lukas Dhont. On the poster it said it would be in the original language with Spanish subtitles, so I was very excited because it's a Belgian film. Apparently it was in French and not in Dutch so I didn't understand a thing.

Still, it was a really fun trip and I can't wait to go back again!



Hallo daar!

Ik vertelde jullie gisteren al dat ik, in plaats van na mijn training meteen naar huis te gaan, mijn favoriete stad wat meer ging verkennen. En voor degenen die Madrid geraden hebben, jullie hebben gelijk!

Na mijn bezoek in november kon ik niet wachten om terug te komen. Gisteren ging ik naar een aantal plaatsen waar we de eerste keer niet geweest waren omdat we niet genoeg tijd hadden. Vandaag ben ik de dingen gaan bekijken die ik al gezien had, maar die ik graag nog eens wilde zien (bijna alles eigenlijk).

In plaats van naar een musical te gaan zoals de vorige keer, ging ik naar de bioscoop. Ze speelden Close van Lukas Dhont. Op de poster stond dat het in de originele taal zou zijn met Spaanse ondertiteling, dus ik was erg enthousiast want het is een Belgische film. Blijkbaar was het in het Frans en niet in het Nederlands dus ik begreep er niets van.

Toch was het een erg leuke trip en ik kan niet wachten om nog eens terug te gaan!























Comments