A creative day at school



Hello!

Today was the first real day at school! We still did some presentations but also assisted during lessons. First we went to primary 1, which are the children aged 5-6. They were very noisy! We played games with them and drew, I even got a drawing! Then we went to primary 5. These children are 10 - 11 years old and they were very excited to see us! They immediately started making emojis of us! They all gave me blonde hair so apparently I am blonde now. We ended the day in group 6, 11-12 years old, which was also a lot of fun!



Hallo!

Vandaag was de eerste echte dag op school! We hebben nog wat presentaties gedaan maar ook geassisteerd tijdens de lessen. Eerst gingen we naar het eerste leerjaar. Ze waren erg luidruchtig! We hebben spelletjes met ze gespeeld en getekend, ik heb zelfs een tekening gekregen! Daarna gingen we naar het vijfde. Ze waren erg blij om ons te zien! Ze begonnen meteen emoji's van ons te maken en gaven me allemaal blond haar dus blijkbaar ben ik nu blond. We eindigden de dag in het zesde, wat ook erg leuk was!





















Comments

Ons Mama said…
En opnieuw zie ik een stralende Marie omringd door een super toffe bende😇🥰