Making a memory jacket



Hello everybody, I hope you are all doing well!

Yesterday started the last week of school, so we won't be doing much more than games and fun activities. One of them was making a memory jacket so I could remember all my amazing students and colleagues who made the last year so memorable. 

I won't really need it here now with the 35 degrees we get, but when I'm back in Belgium it may come in handy!

Enjoy the pictures while I enjoy my last days here!



Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Gisteren is de laatste schoolweek van start gegaan dus we doen niet veel meer dan spelletjes en leuke activiteiten. Een daarvan was het maken van een herinnerings vest zodat ik me al mijn geweldige leerlingen en collega's kan herinneren die het laatste jaar zo onvergetelijk hebben gemaakt. 

Ik zal het hier nu niet echt nodig hebben met de 35 graden die we krijgen, maar als ik terug ben in Belgiƫ zal het zeker het van pas komen!

Geniet van de foto's terwijl ik geniet van mijn laatste dagen hier!























Comments

Een jaar om nooit te vergeten!
Geniet nog van de laatste dagen in Alzira xxx