The last days of the schoolyear



Hi everyone, how are y'all doing?

I'm a bit sad here because the school year is officially over.... The last few days have been really great and that only makes the goodbyes harder.

On Monday, I helped for the last time with the preschoolers in kindergarten. We danced and drew pictures, it was very nice. On Tuesday, we had the famous Fiesta del agua. It was so much fun! There was a big slide, water guns, pools and much more. I had  the best time! The last day was filled with food and music but of course also many tears, and not just mine. The past year has been a real dream so it would be weird if we weren't sad to say goodbye. I don't have many photos of these days because I was enjoying them so much. I'm gonna keep enjoying my last days here!


Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie?

Ik ben een beetje verdrietig hier omdat het schooljaar officieel voorbij is... De laatste dagen waren echt geweldig en dat maakt het afscheid alleen maar moeilijker.

Maandag heb ik voor de laatste keer geholpen met de kleuters in de kleuterschool. We hebben gedanst en tekeningen gemaakt, het was erg leuk. Op dinsdag hadden we het beroemde Fiesta del agua. Het was FANTTASTISCH! Er was een grote glijbaan, waterpistolen, zwembaden en nog veel meer. Ik heb me kei hard geamuseerd! De laatste dag was gevuld met eten en muziek maar natuurlijk ook met veel tranen, en niet alleen de mijne. Het afgelopen jaar was een echt droom dus het zou raar zijn als we niet verdrietig waren om afscheid te nemen. Ik heb niet veel foto's van deze dagen omdat ik zo aan het genieten was. Ik blijf nog even genieten van mijn laatste dagen hier!

Comments